Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~martusSia | użytkownik

imię i nazwisko adresPtb zarejestrowany19.09.2011 @17:37:39 ostatnio na stronie03.05.2012 @21:45:53

Więc ... jestem totalnie ześwirowaną fanką Tokio Hotel od 2005 roku
Szczególnie Billa Kaulitza xdd Rysuję od dziecka, ale dopiero w listopadzie 2010 roku zaczęłam troszkę poważniej się za to zabrać
Moja przygoda w tamtym roku z rysunkiem zaczęła się właśnie od narysowania Billa. Mam na imię Marta Mam bloga z rysunkami - http://www.bunte-welt.blog.onet.pl.

najczęściej rysuję portrety przy piosence - TH "In Die Nacht" <33 Działa na mnie w dziwny spsoób :D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu38454484
digarty3 komentarze58 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Slopstyler    30.03.2012 @14:55:35
Bardzo wdzięczna technika i fajne efekty. Tak. Z wyobraźni.
~SamiraEos    30.03.2012 @14:04:34
Dziękuję bardzo za miły komentarz!
Rysunek rysowałam za pomocą zwykłego, czarnego długopisu (firmy PILOT), a zajęło mi to w sumie jakieś 3 h.
Poozdrawiam :D
_______
"Życie zasadniczo jest zabawne.
I trzeba się śmiać, bo inaczej wszyscy byśmy powariowali."
~Neko6    28.11.2011 @20:39:46
haha a nic xD
Ja mam teraz tetsty i mnie straszny leniuch wzia xDD
_______
jak sie kasuje konto ? D:
Help ! ToT
~Neko6    27.11.2011 @18:10:31
bitte bitte ;3
Ooo ! To zycze ci wszystkiego dobrego juz przed xD <3
co tak porabiasz ? :3
_______
jak sie kasuje konto ? D:
Help ! ToT
~Neko6    27.11.2011 @10:55:35
e no na twoj wiek takie rysunki to tylko moge cie chwalic i chwalic ! :DD
Ja niedlugo stukne 15 ale dopiero w styczniu xD
Pozdrowionka
_______
jak sie kasuje konto ? D:
Help ! ToT
~Neko6    26.11.2011 @14:09:55
wow, e to fajnie :D
Ja mam dopiero 14 lat XD a ty ? ^.^
pozdro :33
_______
jak sie kasuje konto ? D:
Help ! ToT
~sherlocktookmytardis    26.11.2011 @09:31:59
dziękuję
~wacu1993    26.11.2011 @07:37:33
ja też dziękuje
Ty też. Fajny efekt końcowy Ci wychodzi
~kkkarola    25.11.2011 @22:31:08
Dziękuję za komentarz ja mam niestety już 23 lata, więc wszystko przed Tobą hehe )
~Luki85    25.11.2011 @20:04:24
Dzięki za komentarz.
~Neko6    25.11.2011 @19:52:47
dzieki za komenta :D
Ja na poczatku tez nieumialam xD Ogladalam Video i sie uczylam XD Dasz rade ;3

Jak tam ? :D
_______
jak sie kasuje konto ? D:
Help ! ToT
~rastapunk    25.11.2011 @18:25:53
znaczy nie wiem w jakim jestes wieku ale podejrzewam że w młodym
~rastapunk    25.11.2011 @18:25:07
Dziękuję bardzo wzajemnie życzę powodzenia ja niestety nie mam na tyle czasu żeby czemukolwiek poświęcić weekend ja jak byłam w Twoim wieku rysowałam Scorpionsów;D
~rastapunk    25.11.2011 @18:15:59
Ja jestem bardzo niecierpliwa i rysuję zawsze bardzo szybko, zwykle koło godziny, czasem dłużej jak mam chwilę chyba że akurat robię cos na zamówienie wtedy staram się poświęcic jak najwięcej czasu
~rastapunk    25.11.2011 @18:03:05
skoro Ty nie masz jeszcze tylu i tak wymiatasz co głupio mi będzie stanąć obok Ciebie za parę lat;D
~rastapunk    25.11.2011 @17:17:29
Kurcze fajne rzeczy robisz dodawaj więcej
~rastapunk    25.11.2011 @17:13:30
Czy ja wiem... chciałam coś ambitniejszego ale nie dogaduję się z farbami może jeszcze znajdziemy wspólny język
~Yaevin    25.11.2011 @16:49:20
dzięki myślałem że jak to dodam to mnie wszyscy zjadą, a tu proszę
_______
"Bo ponoć miłość wielka usprawiedliwia wszystko,
Jak miłość - to tylko wielka.. A jeśli jej nie ma - Nas nie ma, To wszystko!"
~widget    25.11.2011 @16:48:02
Dzięki
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~moniaa483    25.11.2011 @16:30:39
dobrze ;D zaraz patryk i anka założą konto tutaj i ci ocenia rysunki
~moniaa483    25.11.2011 @16:28:50
ooo ... bitte
Wyrażam swoje zdanie :D
Dobra, dobra - postaram się dodać jak najszybciej
~Micheletto    25.11.2011 @15:53:46
;D
~swartz    25.11.2011 @15:47:35
dzięx
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt